INFORMASJONSSPØRSMÅL

OFTE STILTE SPØRSMÅL

1. Hvor lang leveringstid har dere?

Fra varen er sendt, tar det 1 til 5 dager fram til deg, avhengig av hvor i Norge du holder til.

2. Kan jeg spore pakken fra dere?

I leveringsbekreftelsen du får på e-post fra oss, finner du en lenke til sporing av pakken gjennom Posten sine nettsider. Du kan også finne dette via "Min Konto".

3. Jeg har spørsmål om min ordre eller en vare. Hva gjør jeg?

Ta kontakt med post@lillepetter.no for spørsmål om din ordre eller en vare. Vi vil hjelpe deg om du vil kansellere ordren din, har bestilt feil varer, lurer på noe om en vare, har fått feil varer, mangler en vare o.l.

4. Jeg har lagt inn en ordre, men har ikke fått ordrebekreftelse på e-post. Hva gjør jeg?

Dersom du har registrert riktig e-postadresse ved bestilling, skal ordrebekreftelsen være sendt fra oss automatisk kort tid etter at bestillingen ble registrert. Vi har opplevd at e-poster fra oss har havnet i søppelfilteret og noen ganger blir de ikke levert i det hele tatt på grunn av for strenge SPAM-innstillinger hos mottakeren. Ta kontakt på post@lillepetter.no ved spørsmål om din ordre. Vi har dessverre ikke mulighet til å ettersende ordrebekreftelse

5. Kan jeg legge til flere varer på ordren min?

Nei, dessverre, men du kan legge inn en ny bestilling også kan vi sende bestillingene dine sammen dersom den første bestillingen enda ikke er behandlet og sendt. Ta kontakt på post@lillepetter.no

6. Koster det noe å sende varer i retur?

Returetiketten koster 99 kr hvis du bestiller den hos oss og produktet passer i postkassen din. Dette inkluderer sporing og er ofte et billigere alternativ enn å betale for returer per post.

Skulle du ønske å ordne returen selv, så er vår adresse:

Vår retur adresse:
Lille Petter Sandecka
Søndre skogveien 61
5055 Bergen

7. Jeg har tatt av lappene på varen, kan den fortsatt byttes eller returneres?

Varer som er tatt i bruk eller hvor lappene er tatt av kan dessverre ikke byttes eller returneres.

8. Hvordan går jeg frem for å reklamere/retur på et produkt?

Ved reklamasjon/retur kan du sende oss en mail til post@lillepetter.no Legg ved ordrenummeret det gjelder så skal vi hjelpe deg derfra.

9. Kan jeg kansellere ordren min?

Dersom bestillingen din ikke er behandlet eller sendt kan vi kansellere ordren din. Kontakt oss på kundeservice for å finne ut status på bestillingen din.

10. Reklamasjon feil eller Mangel - Gratis:

Hvis du mottar en feilaktig vare eller en skadet vare, dekker vi selvfølgelig returportoen. Vennligst kontakt vår kundeservice på post@lillepetter.no, så sender vi deg link til returetikett.

INFORMASJON OM OSS

KONTAKT OSS HVIS DU HAR SPØRSMÅL